tiistai 27. maaliskuuta 2012

luonnon lapsi, kukka kedol, mä tuuletin tyylini kerran läpivedol

 1. Kierrä märät hiukset rullalle ja kiinnitä hiusosiot ympäri päätä pinneillä. Kannattaa tehdä tämä yötä vasten.



2. Aamulla irrotat hiusosiot.

joo näyttää rastoilta :D

 3. Harjaa hiukset ja thats it, mun laiskuuskampaus on valmis.


Oon nykyään niin laiska, ei sillä etten olisi ennenki ollu mutta en jaksa oikeesti suoristaa joka ilta ja aamu näitä afroja ja jos sattuu oikein sopivasti vaikka tuulemaan tai satamaan niin nää menee takaisin semmoseksi kivaksi pöheiköksi. Nyt oon tajunnu ton tyylin laittaa hiuksia niin siinä säästyy aikaa ja hermot, lisäksi saa aikaseksi vielä siedettävän kivat kiharat, verrattuna niihin afroihin.
Aattelin kerranki olla kiva isosisko ja tehdä ruokaa rikulle niin ja mulle. Pongasin eilen, et sinkkuelämä alkoi taas näkymään tvstä jejee:) maanantai illat pelastettu. Huomenna perinnepäivä, auttakaa mua.







-Meri

2 kommenttia:

  1. samalla periaatteella itte laitan yöksi letin päähän (:

    VastaaPoista
  2. ite en tykkää niistä kiharoista mitkä leteistä tulee mutta kukin tyylillään :)

    VastaaPoista