perjantai 15. heinäkuuta 2011

buenos dias



1. Avaa neljäs kansio, jossa säilytät valokuviasi. 
2. Valitse neljäs kuva kansiossa, ja julkaise se blogissasi. 
3. Selitä kuva. 
4. Haasta joku tekemään sama !

Noh elikkä täs ollaan minä, Elli, Martta, Sussu, Kia ja Annika yökoulussa, enkun luokassa jonka taustalla komeilee 4. luokkalaisten ihanienpikkumussukoiden taideteoksia, viidennellä luokalla vuonna 2009. Me päätettiin likkojen kesken ottaa kuvia ja hauskaa oli muutenkin, kun valvottiin johonki neljään, toki Kia, Martta ja Annika valvo koko yön ja mä nukahdin ekana, pojat nukku kiltisti koko yön Timpan valvonnassa, toisin ku meillä ei ollu ketään valvojaa REILUKERHO (: toki Timo ei oikein tykänny ku se joutu valvoo meidän takia koko yön, mut kerranhan sitä yökoulus ollaan !

Päivä on kulunu vaan töitä tehdessä, vanhoja salkkareita katsellessa ja harkoissa. Oli mukavaa pitkästä aikaa olla poikien harkoissa nauramassa poikien mulle antamille lempinimille (VALTATAMERI), kömmähdyksille, kannustaa niitä hienoista syötöistä tai tsempata jos jokin menee perseelleen ja ihan ku ne olis mun veljiä tai sinne päin :Dd (okei, aika kaukaa haeuttua) mut onhan niiden kans jo tultu oltua jo jotain 4 vuotta samois kuviois(: kiitos kuuluu loistaville koutseille ku ne anto mun olla poikien harkoissa ku omiin en päässyt/kerennyt !


-Meri

1 kommentti: