keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

This is it

Son mooroo ! Eilen käytiin iskän, äiteen ja nöösin (nöösi = riku) kans Ikeas ja Ideaparkis ! en ostanu juuri mtn, tai no iskä osti mulle haisulipalan nominationiin ideaparkista (: sopii hyvin mulle ! ja me mentiin periaattees vaan kattelee mm. uutta sohvaa .. oli aika tuskasta kävellä siellä kun kengät hankas rakkoja + oli kauhia nälkä :D no mut se korjaantu ku mentiin sinne syömään ja siellä oli aikasta halpaa ku meidän koko porukan ruoat makso 20 e ! siihen sisälty juomat, kahvi, DAIMKAKKU joka oli vain euron <3, lämmin ateria ja näin. Tässä näette mun rakkauden ruokaa kohtaa, ku pitää heti kauhiasti selittää mitä ruokaa siä oli, joo ei tän enempää ..

Ideaparkis kierreltiin kaikki vaatekaupat ja ei mitää löytyny :s mut sit siinä huuteli joku nainen ilmasta käsihoitoa nii mä taivuttelin äiskän tulemaan mun kans sinne ja se oli semmonen et; laitettiin jotain Merisuola töhnää käteen (nuo tuotteet oli mun kaimoja, ihanata !) ja hierottiin sitä käsiin ja huuhdeltiin vedellä ja ku kädet oli huuhdeltu nii tuntu aiva et oli valeltu öljyllä kädet :o + laitettiin jtn Merirasvaa käteen ja se oli sellasta jännää joka ei lähteny vedes ollenkaan pois ja kestää muka viikon, paskat sanon minä ! ei mulla enää mitää käsis oo, yhtä paskaset ku aina ennenkin :Dd ja mikäs siinä nukkua melki koko meno ja tulomatka d:

tänään olis tiedos Harry Potter ja kuoleman varjelukset osa 2 ! voi vähä tyhmää ku seki loppuu ! mä nii tykkään potteri leffoista, mutta kaikki hyvä päättyy aikanaan :( ja ai nii joo, huomenna hampilääkäri ! apuvaa ..

Hyi olkoon tuo voldemort !


-Meri

2 kommenttia:

  1. HEHAAAA, EKA LUKIJA ! :D:D löytykö sohva? :) oliksä tos yönäytökses?

    VastaaPoista
  2. ehaanaa saada näin innokas lukia ! muute, kuka oot ? näytät katsos vaan yheltä mun kaverilta sannalta, onko tuttu ? ei löytyny sohvaaa, mut sellanen nojatuoli mut ei voitu ostaa ku ei mahtunu autoon .. ja ilta näytökses seitmältä olin (:

    VastaaPoista