sunnuntai 18. syyskuuta 2011

I don't know, but

miksi ihmisten pitää muuttua? Miksi ihmisten pitää esittää erilaista kuin ne on? Ja vaan sen takia että ne olisi suositumpia tai muuten vain parempia? Ei voi käsittää. Mun mielestä ihmisten pitäisi kuunnellä sydäntä eikä tehdä mitä muut tekee vaan tehdä sitä miltä itsestä tuntuu. Mä en ainakaan haluaisi olla samanlainen kuin muut.
Mun mielestä 15-vuotias nuori voi nukkua äitinsä ja isänsä vieressä, jos siltä tuntuu. Mun mielestä kuka tahansa voi leikkiä nukkekodilla, meni sitten eskariin tai yliopistoon, jos siltä tuntuu. Miksi useat ihmiset valitsee kaverinsa sen ulkonäön ja suosion perusteella, miksi ne ei tutustu ja katso sisimpään ?
Ja miksi nuoret pilaa elämänsä jo elämän alkuvaiheilla huumeilla tai muilla päihteillä, hauskaa voi olla ilman niitäkin! Jos mieli muuttuu, voi olla jo liian myöhäistä. Jumalalle ei voi soittaa ja sanoa: tilaisin yhden uuden elämän, kiitos! Mua ärsyttää, kun mun jotkut tututkin on ottanu tämän linjan! Ei ne ennen ole tuollaisia ollut. Ei voi käsittää.
Mitä sitten, jos pelaa shakkia ja muut ei tykkää kyseisestä lajista? Mitä sitten, jos kuuntelee Justi Bieberiä ja muut vihaa sitä? Mitä sitten, jos tykkää kaksi vuotta nuoremmasta ja muiden mielestä se on säälittävää? Niin, mitä sitten?! Mua suoraan sanoen vituttaa, että ihmiset valitsee elämänsä suunnan muiden tekojen mukaan, se on vaan niin tyhmää ..
Itsekkään en oo puhdas pulmunen. Myönnän, että oon jättäny jonkun paidan ostamatta sen takia, että muut ei välttämättä pidä siitä ja myönnän, että oon puhunu ihmisistä paskaa. Mutta en oo kumminkaan muuttunu mua itseäni muiden takia.


Mun mielestä kaikkien pitäisi kuunnella sydäntä ja tehdä niin kuin itse parhaaksi näkee!
Nyt tuli pieni avautuminen, mutta tältä musta vaan tuntuu.. ihme jos joku luki loppuun.

Mulla oli tosi kiva viikonloppu! Olin jurvassa tosiaan koko viikonlopun. Olin sielä linjurina, ja tosi hyvin meni, vaikka vähän jännitti, toivottavasti musta tulee jonakin päivänä se tuomari... Ja tyttöjenilta, huh! Se on parasta laatuaikaa, kun saa olla oma itsensä ja nauraa tyhmille jutuille ja maalata naamansa klovniksi tai tiikeriksi :D Tänään olin kaveri porukalla kahdesti keskuskentällä "potkimassa" ja hauskaa oli ! (:


-Meri

Ps. Enää 28 päivää Turkin lämpöön !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti