torstai 13. lokakuuta 2011

PAKKAILUA

En ole pitkään aikaan kirjoitellut, kun on ollut niin hirveesti kaikkea muuta ja kokeisiin lukua.
Launtaina tosiaan lähden sinne Turkkiin! Matkakuumetta on ollut jo jonkin aikaa ja pakkaillutkin oon jo pitkin viikkoa. Kävin eilen lomaa varten parturissa ja oon ihan ookoo tyytyväinen. Oisin halunnu ehkä vähän vaaleammat, muuta saimpahan nyt tämän juurikasvun piiloon!

pakkailun alkuvaiheet :D

ennen ja jälkeen.

Ajattelin että laittaisin nämä vaatteet lentokoneeseen, kun nämä ovat niin rennot ja mukavat. Mutta kumpi, tuo punottu vyö vai paidan oma vyö?





-Meri

7 kommenttia:

  1. + kyllä nuo hiukset oliki muuttunu ku katoin ton kuvan :o en mä sillee huomannu kattoa koulus.....o:

    VastaaPoista
  2. samaamieltä punottu ;D

    VastaaPoista
  3. Tuot mulle sitte vaikka ny sitä omenateejuttuatai sitte sä voisit tuoda jonku nätskän paidan... aurinkolasit yms.. tai sitte hei... nappikorviksia kiitos! :D nojoo jotaki noista tuot :)

    VastaaPoista
  4. susanna: joo no mä kans ajattelin ! (:

    anonyymi: ^^

    sanna: joo kattoo ny :D

    VastaaPoista
  5. Heeeeeipppa meri ! (------: käyppäs kattomasmun bloogi painamalla tota mun ihkua naamaa < :DD
    Oli mulla asiaaki. Mulla olis sulle haaste mun blogissa. Jos et tajuu niin kysy mutta luulisin että sä tajuat sen :)

    VastaaPoista
  6. Iina: juuuuu, teen sen sitten ku kerkeen, ku oon vähä laiska :d

    VastaaPoista