perjantai 4. marraskuuta 2011

HAASTE!

1. Kiitä tunnustuksen antajaa: Kiitos Kia ja Iina (;
2. Anna tunnustus kahdeksalle bloggaajalle: kaikki mun tuntemat on jo tehny tämän :(.
3. Ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksensa. Laita kommentia blogeihin!
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.

1. Pureskelen kynsiäni jatkuvasti. Yritän joskus kasvattaa niitä, mutta huonolla menestyksellä.

2. Aina kun mulla on tylsää, rupean ottamaan itsestäni kuvia.

3. Pelkään hammaslääkäreitä, rokotuksia ja HIIRIÄ, vaikka ne on niin pieniä ja viattomia, mä pelkään niitä ihan kuollakseni. 

4. Vihaan joulua. En ymmärrä, mutta mua vaan ärsyttää ne kaikki hössötykset, valmistelut ja ne laulut, huoh. Mutta ilman tonttutoljanteria ja muumisuklaakalenteria ei voi elää.

5. Kävelen tosi usein paljain jaloin. Talvellakin, jos pitää vaikka hakea jotain jostain niin ilman kenkiä vaan. Kesäisin on ihanaa kävellä niin ja keväällä, kun nurmi on vielä märkää. Oi joi.

6. Silloin kun kirjoitan mutta-sanaa, kirjoitan sen lähes aina muuta. 

7. Meen ihan paniikkiin jos meidän/mun koirista tai hevosista jollekki sattuu jotakin tai ne pitää antaa pois tai lopettaa. Mä en vaan pysty hyväksymään sitä tosi asiaa, että niiden on parempi jossain sielä muualla. Myös muiden eläimet käy sääliksi.

8. Omistan hirveät luonnonkiharat. En tiedä ketään kellä olisi samallaiset afrot ja sellaista ihmistä ei varmaan ole edes olemassa.



huoh-kiharat




-Meri

2 kommenttia:

  1. onhan niitä pahempiaki afroja jos et satu turkista muistaa sitä sun elämän kumppania ;D

    VastaaPoista