torstai 21. kesäkuuta 2012

I remember every word what you said

puolvuotta:) rakastan sua<3

Enää viikko ripariin :o ja sen takia oltiin maanantaina muiden riparilaisten kans viimeses tapaamises ennen leiriä. Meidät jaettiin ryhmiin ja huoneet päätettiin myös, voi olla että nukuttaa sen viikon jälkeen ihan mukavasti. Jeesustelun jälkeen olin miksun kans ja illemmalla mentiin kahtomaan ku Kia vesihiihti :)





EM



Kerranki ihonpuhistusaine joka oikeesti toimii, ainakin mun sekasikiöihoon, suosittelen.


Käytiin tiistaina seinäjoella ja vihdoin sain ostettua uudet nappikset! Entisiin meniki jo hermot ja noi on niin älyhyvät jalassa♥ Jurvassa meniki sitten loppuilta. Ja voitto sieltä tuli. Näytti varmaan fiksulta kun minä avustavana hypin siellä linjalla ku arojänis poikien voittomaalin kunniaks..:)



Suski ja Kiija tuli eilen meille värjäämään mun hiuksia ja syömään. Ei noi paljoa muuttunu mut vaaleni ne ny ainaki jonkinverran :) kiitos luottoparturi ja henkinen tuki = joka katto tvtä ja otti kuvia ku tehtiin ruokaa ja värjättiin näitä :) perus kia


 Ku kiija lähti niin äiti pisti mut ja suskin töihin :D siinä sitten syötettiin ahkerina hepoja ja ajeltiin hurjina skopolla. Illalla pummasin kyydin miksun työ ja hävisin sille fifassa :( nöyryyttävää.







-Meri

6 kommenttia:

  1. mitä vikaa mun henkises tues :D:D:D:D autoin sentää teitä... syömää ? :D mutta olet aika sulonen♥

    VastaaPoista
  2. oon sun vakkari;);) kian tuki ja turva♥ ootte miksunkaa sulosiii::):) ja oon tietty söpö niinku aina :D mut mitävitskaa toi vipa kuva :DDDDDDDDDDDDDDd

    VastaaPoista
  3. vähä muuten matkija toi skopokuva ! :D:::DD hahaaaa naksu♥

    VastaaPoista