torstai 27. syyskuuta 2012

birthday


Menin riinan työ viikonloppuna ja oltiin lähdössä pihalle niin riina laittaa mun päähän huivin ja kysyy että luotanko siihen? Ne vei mut autoon ja siinä sitten kierreltiin ympäriinsä ja lopulta päädyttiin oonan saunamökille, missä ne oli järjestäny mulle yllätyssynttärit! Ne oli tehny mulle kakun ja sain niiltä stringit lahjaksi, voi miten romanttista :) Iltaa vietettiin kaikilla tehtävillä mitä ne oli mulle keksiny ja mun piti pukea tuollainen söpö prinsessamekko päälle, kieltämättä se sopi mulle aika hyvin. Käytiin myös vähä jurvan yöelämässä ja tajusin, että sitä ei oikeesti edes oo :D Kiva ilta oli, kiitos vielä ihanat





Sunnuntaina tuli sukulaisia käymään. Ne alkoi keräämään mulle nyt astiastoa ja nuo on oikeestaan aika kivat :)




Sannalta sain lahjaksi tuon taulun ja suklaalevyn. Yritti muka hempeillä



Kia ja suski puolestaan antoi mulle tuon hajuveden


Tiistaina sain kuulla siitä nuoren tytön kuolemasta jurvassa. Ei voi ymmärtää miksi noin kauniin ja viattoman tytön piti lähteä liian aikaisin. Itse en häntä tuntenu mut moni mun kaveri menetti siinä hyvän ystävän. Tuntui silti pahalta. Aloin samalla miettimään mikä elämässä on oikeasti tärkeää ja kuinka pienestä elämä on kiinni, siks pitäis elää jokainen hetki täysillä. Pauliinan muistolle


Koko kuluneen viikon oon vaan lukenu kokeisiin ja ollu miksun työnä :) Huomenna juniorit vastaan vanhemmat peli jurvassa, sinne siis.

-Meri

8 kommenttia:

  1. kiva tuo guessin hajuvesi;) noei vaaa oot sä ihana muru <3

    VastaaPoista
  2. .. olikopakko tuosta kortista laittaaa :D:D

    VastaaPoista
  3. olisit ny niistä stringeistäki laittanu kuvaa.. noei mut kiva toi guess ;)

    VastaaPoista
  4. Joo oisit ny meirän hianoosta lahjoosta laittanu kuvat ;DDD ei jessus mun ilime ekas kuvas..... :P

    VastaaPoista