torstai 20. syyskuuta 2012

ruokaa ja leffoja


Heippa vaan, tää viikko on menny taas tosi nopeesti ja mukavis merkeis! Miksu kyseli ja varmisteli monta kertaa että pääsenhän niille varmasti tiistaina niin jotain hämyä siinä sitten oli pakko olla. Niillä olles sinne ilmesty kimmo ja sonja, kasa mässyä ja pari elokuvaa, hihi ootte ihania :) Miksu anto mulle synttärilahjanki jo vähän näin etukäteen, nimittäin tuon Jetsetin :) oikeesti äää sekoan, kiitos rakas viä Ja käytiin eilen syömäs aasialaises meidän kuukausipäivän kunniaks, nam oli makoisaa :)



Oon laiska nykyään. Huomasin sen harkois joissa en ollu käyny hetkeen, koska meinasin tehä välikuoleman... Pitäis varmaan harrastaa sitä liikuntaa vai miksikä sitä sanottiinkaa. Ja huomenna heti peliin, hyvin menee, pitäkää kivat hautajaiset.



Huomenna tosiaan vepsun kauden ja mun viimeinen peli ehkä tuossa joukkuees. Saas nyt nähdä miten käy, tekis mieli jatkaa mut ei kaikki aina oo niin yksinkertaista, mutta siis Kokkolaan olis tarkotus lähteä voittamaan aluesarja! Ja just sopivaan aikaan tuo peli. Skippaan nimittäin koulun jonku ihme kulttuuri tapahtuman missä olis pitäny viettää koko ilta hikisen kioskin takana istuen, harmi :)



 JAJA viikon päästä olis eka mopokortin teoriatunti! Koko vuoden oon odottanu sitä että saan hommata sen ja nyt se tapahtuu jee :)

heippa kesä

Kenenkä muun on vaikea keksiä otsikoita?! Mulle tulee täydellinen aivojen lamaantuminen ku yritän keksiä niitä...

 -Meri

11 kommenttia: