maanantai 8. lokakuuta 2012

rakkausstoori



Monta kertaa meidän on pitäny tämä tehä ja ny aateltiin tuon hönön kans vihdoin laittaa tämä tänne ja muutenkaa mulla ei näytä näitä postauksia niin usein tulevan, joten...:)


Tavattiin ekan kerran miksun kans ysien pesäpalloturnauksessa vähän ennen kuin koulut loppu, olin silloin seiskalla. Ei puhuttu mitään, vaihdettiin vain katseita.


Kesällä se oli huomannu tän blogin ja alannu stalkkaamaan mua facebookissa ja myöhemmin koulussa, mutta ei sit ollu edenny asian kanssa mihinkää.


Joka vuosi meidän koulussa järjestetään teatterikisat ja oon sielä tekniikassa mukana. Yks aamu olin siellä taas hommissa, kun niiden luokka tuli harjoittelemaan näytelmäänsä. Huomasin miksun heti.


Aattelin sinä iltana kerätä rohkeuteni ja aloin juttelemaan sille facessa. Siitä se sitte lähti. Juteltii joka päivä monta tuntia, viikonloppusin joskus innostuttiin ja juteltii aamu kolmeen. Koulussa vain moikkailtiin mut ei nähty missään eli ei ollu mitään ns. treffejä. Paitsi kerran nähtiin sattumalta ja se oli sellasta noloa hissuttelua koko juttu :D


19. joulukuuta. Tiesin mitä miksu tulis kertomaan mulle sinä päivänä. Mua jännitti ihan yli lujaa ja välttelin sitä koulussa. Välttelyistä huolimatta se löysi mut ja muistan aina, kun juostiin erästä matikan opea piiloon alakertaan ja siellä se sitten kysy haluaisinko olla enemmän ku kavereita


Tässä sitä ollaan, vaikka niitä alamäkiä on ollu ehkä liikaakin. Kohta 10 kuukautta takana päin ja toivottavasti vielä monta edessä. Ollaan koettu varmaan kaikki vaikeimmat asiat mitä parisuhtees voi olla, mutta aina ollaan päästy niiden yli ja jatkettu eteenpäin. Jos rakastaa kerran, rakastaa aina.
 



-Meri

13 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. vooih♥ kiittäkää vaa meidän hienoo paritusta sillon joskus ku lähettii seuraamaan miksuu :DDDDD

    VastaaPoista
  3. :DD muistan ikuisesti ku höpötit mulle fbs ja yritin neuvoa sua :D !! ja se 19.12 sillon ku menitte miksun kaa sinne vessaan niin olin sun kans :) sä olit ihan paniikis !! :DDD

    VastaaPoista
  4. Joka toinen sana jonka tätä postausta lukiessani sain suustani oli AAAAAWWWS!
    .....
    AAAAAWS :)♥

    VastaaPoista
  5. lempparit ♥ ootte maailman ihaninta :) !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ps. näytätte kolmannes kuvas yhtä pölähtäneiltä molemmat :D

      Poista