sunnuntai 14. lokakuuta 2012

sunnuntai



Lomalla viimeinkin. Tuli kyllä tarpeesee. Oon nukkunu huonosti koko viime viikon ja nyt se sitte kostautu ku nukahin perjantain viimeselle oppitunnille...


Mun skopo oli ilmestyny vihdoin meille! Huomenna on teoriakoe ja sen takia oon koko päivän vaa yrittäny opetella kuka saa mennä risteyksestä eka, ketä mun pitää väistää ja kuka korvaa vahingot jos orava hyppää tielle ja joudut jarruttaa. Mun aivot on täynnä liikennemerkkejä, näen niistä varmaan untaki. Toivottavasti saisin sen kortin nyt vain mahdollisimman nopeesti.


Laiskottaa. Tuntuu vaa et sulan tähä sängylle, on niin tylsää. Huomenna alkaa tetti ja herätys lomalla kaheksalta ei oikein miellytä. Toki ajatus Turkin lämmöstä saa mut hyvälle tuulelle. Näen piiitkästä aikaa sukulaisia, kun meidän perheen lisäks sinne lähtee serkku, mummo, täti ja sen mies. Ainut juttu vaa vähä naurattaa jo etukäteen ku minä ja veli ollaan ainoot porukasta, jotka osaa enkkua edes jonkin verran. Ja tunnetusti lehtosilla ei oo oikein hyvä kielitaito... Mielenkiinnolla odotan.



-Meri

6 kommenttia:

  1. ei niit teoriakoejuttuja ny nii lujaa kannata stressata, en mäkää lukenu niihi almost yhtää :D ne on helpot :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm joo, mut en oikeesti tajua yhtää, ajotunnillaki vastasin joka kerta vääri :D

      Poista