keskiviikko 31. elokuuta 2011

kuningasideat

Deutsch

Eilen olin Kian työnä Sussun kans ja päätettiin hetken mielijohteesta lähtee kylälle kirpparille, mistä löysin ihanan pikkulaukun, jonka ostin sitte vasta tänään(: Kuvittelin jo, kuinka kiva tuota laukkua on pitää vajaan 2kuukauden päästä Turkissa, kävellä shortsit jalas ja aurinkolasit silmillä pitkin Siden keskustaa <3 noh, sitte ku lähettiin tulemaan Kian kotia kohti, meidän tuurilla rupesi juuri sopivasti satamaan, ah nam!
 Ja nämä ihanat leidit sitten mun toiveesta leikkas mulle vielä vinon otsurin, vaikka aluksi suututin ne väittämällä et ne pilas mun hiukset, mutta tuli niistä sitte tosi hienot + ne suoristi mun hiukset ja ne on jopa vieläkin suorat, mikä on aika pöyristyttävää d;


3,50 kirppis

... tsekkaa otsuri!

Huomenna on Närpiössä pojilla peli, eli sinne ja nyt meen syömään Pertsan tuomaa savolaista muikkukukkoo!



-Meri

2 kommenttia: