lauantai 14. heinäkuuta 2012

hyvän mielen haaste

Ohjeet:  
Listaa kymmenen asiaa jotka saavat sinut hyvälle mielelle. Ihan sekalaisessa järjestyksessä. Anna eteenpäin viidelle bloggaajalle. Kerro keneltä sait haasteen, ja ilmoita bloggaajille, joille sinä annat haasteen. Minut haastoi Kia.
1. Jalkapallo 
Rakkaudesta lajiin. Oon harrastunu futista ainaki 5 vuotta ja noihin viiteen vuoteen mahtuu monia onnistumisia ja myös niitä epäonnistumisia. Siinä samalla oon myös saanu paljon uusia kavereita, hyviä muistoja pelireissuilta ja siitä on tullu mulle vähä niinku elämäntapa. Lisäksi musta on tullu sosiaalisempi kun on saanu olla paljon erilaisten ihmisten kans tekemisis.


2. Eläimet
Meillä on aina ollu eläimiä, joten väkisinhän niiden kans on pitäny touhuta ja niitä on pitäny hoitaa, vaikka se välillä ärsyttääki niin en mä osais kuvitella elämää ilman koiria tai hevosia. 


3. Ystävät
Ilman näitä olis paljon tylsempää. Ei olis ketään keiden kans vois mennä keskellä yötä vaatteet päällä veteen ottamaan kuvia, nauraa asioille joille järki-ihmiset ei nauraisi, itkeä silmät turvoksiin, nolata ittensä täydellisesti ja viettää unohtumatonta laatuaikaa



4. Mikael
Sä ymmärrät mua täysin, lohdutat jos mulla on paha olla, piristät päivää, naurat mulle jos teen jotain noloa, pidät musta huolta, annat anteeksi ja haluat mulle vain parasta. Se viimeinen, rakastan sua


5. Matkustelu
Anteeks kia matkin mut tykkään matkustaa ja oon kiitollinen, että äiti ja iskä on järjestäny meille jo ny neljä lomamatkaa jonnekkin lämpöseen :) syyslomalla ois tarkotus taas Turkkiin! Mut onhan se kiva ihan suomen rajojen sisäpuolellakin reissata.
 

6. Kalastus
Joo nyt jotku rupes nauramaan ja epäilemään mut oikeesti kalastaminen on tosi kivaa! Miettikää nyt; tyyni järvi, laskeva aurinko, hyvää seuraa, kalat hyppii, heittelet virvelillä ja huomaat et sul on kala kiinni, rullaat sen veneeseen ja sit saat vielä syödä sen sun ite kalastaman kalan, ooh nam :) 


7. Ruoka
Nyt ei varmaan yllättäny. Ruokaa on kiva tehdä ja vielä kivempi syödä ja auttaa paljo asiaa jos se ruoka on vielä hyvääki, koska mun taidoilla se ei oo ihan varmaa.. 


8. Muisteleminen
Vanhoja asioita on kiva muistella kuten kattella kuvia ku on ollu ihan pieni, lukea vanhoja keskusteluita facebookista ja muistella ääneen mitä kaikkea on tullu tehtyä. Välillä kyllä hävettää mutta tehtyä ei saa tekemättömäks ja yleensä joku nolo juttu on johtanu johonkin hyvään:)


9. Voittaminen
Esimerkiks vaikka futispeli; sulla on joukkue joka ei voita melkein ikinä, teillä on peli joitain kusipää idiootteja vastaan ja te voitatte sen :) se tunne... Mut tarkotan tällä myös itsensä voittamista, että jos on kamppaillu henkisesti, tai no miksei fyysisestikki jonku asian kanssa ja sitten se onnistuu :)


10. Ratsastaminen 
En oo mikään hyvä ratsastamaan, ihan nää perusjutut hallitten, en sen enempää mutta kummiski. Siinä satulassa istuskelles tulee jotenki hyvä olo, mä ainaki jotenki rentoudun ja rauhotun siinä. Pienempänä ratsastin useinki, lähes joka päivä huitelin ilman satulaa pitkin naapurustoa. Kerran pienenä kun asuttiin vielä vanhassa talossa niin sain mielestäni mahtavan idean ja ratsastin ponin kans meille talon sisälle :) oon kieltämättä aika viisas
 

 Haastan Riinan, Sannan ja Jennan. Kaikilla muilla joita olisin voinu haastaa, niin on jo tämä :D

-Meri

6 kommenttia: