perjantai 6. heinäkuuta 2012

Tuo mulle lämpöö, vie mut aurinkoon.

<3

Näin serkkujaki ekaa kertaa kesälomalla täs viikolla ku ne tuli meille. Puhuttiin henkeviä ja tehtiin kaikkea muuta mielenkiintoista mikä ei miellyttäny vissiin porukan kuopusta, sillä tämä otti, lähti ja sano syyks "kolme teiniä", silti oli mukavaa :)




Loppuviikon oonki yrittäny siivoilla ja leipoa sunnuntain rippijuhliin. Ainut asia mikä mua ärsyttää noissa juhlissa, on se että joudun kävellä koko päivän korkkareilla. Mua ei oo selvästikkään luotu kävelee niillä, oon varmaan syntyny kumpparit jalas. Lyödäänkö vetoo, että mun korkkarit jää kii alban helmaan ja kaadun hienosti siihen kaikkien eteen? Niin ja ärsyttää mua muutenki noi juhlat, mut kai sitä aina yhen päivän jaksaa mielistellä, saa ainaki rahaa. Se on se tärkein, eix je?

-Meri

4 kommenttia: